Reklama w Internecie

Reklama typu display w terminie 21 maja – 9 czerwca 2018 r.
W ramach systemu aukcyjnego zakupu mediów (rtb) - łącznie 3 mln odsłon, z czego max 20 % odsłon na miasto Kraków, zakres tematyczny serwisów: lifestyle, turystyka, kultura, targetowanie geograficzne i demograficzne: 20 -59 lat.

Reklama typu display w terminie 28 maja – 9 czerwca 2018 r.

  • Grupa Wirtualna Polska – łącznie 20 mln odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków,
  • Grupa Interia.pl – łącznie 19 mln odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków,
  • Grupa Gazeta.pl i OLX – łącznie 14 mln odsłon, z czego max 10% odsłon na miasto Kraków,
  • dwanaście lokalnych serwisów internetowych z grupy naszemiasto.pl,
  • Ultramaryna.pl – stała obecność,
  • cztery serwisy internetowe będące internetowymi odpowiednikami tytułów zamówionych dzienników: gazetakrakowska.pl; dziennikpolski.pl; krakow.wyborcza.pl; małopolskie.naszemiasto.pl – 20 tyś odsłon w każdym z serwisów,
  • dwa serwisy internetowe Grupa Wirtualna Polska oraz Grupa interia.pl – łącznie 17 mln odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków. Reklama typu preroll (video 15 s.),
  • Cda.pl – łącznie 200 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków,
  • Player.pl – łącznie 200 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków,
  • Vod.onet.pl – łącznie 200 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków,

Reklama typu preroll (emisja video 30 s.) w terminie 28 maja – 9 czerwca 2018 r. w serwisie youtube.com – co najmniej 90 tys. wyświetleń, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków

Promocja na kanałach własnych Youtube, Facebook i Instagram - geotargetowanie na województwo śląskie i na miasto Kraków

Emisja spotu 30 s. w pociągach Kolei Śląskich i w Centrum Obsługi Pasażerów w terminie od 17 maja 2018 r. do 9 czerwca 2018 r.

Emisja spotu 30 s. w 5 kinach studyjnych należących do Silesia Film w terminie od 25 maja do 8 czerwca 2018 r.

Reklama tekstowa w Google w terminie od 9 maja 2018 r. do 9 czerwca 2018 r.
15 tys. kliknięć, geotargetowanie - województwo śląskie i miasto Kraków, słowa kluczowe ogólnie związane z INDUSTRIADĄ, Szlakiem Zabytków Techniki np. data wydarzenia, imprezy w ramach festiwalu, zabytki ogólnie.